Κάνετε τα πρώτα σας βήματα στο Μάρκετινγκ και θέλετε να γνωρίσετε τις βασικές αρχές και στρατηγικές;
Γνωρίζετε τα βασικά στοιχεία της επιστήμης του Μάρκετινγκ και θέλετε να εμπλουτίσετε τις γνώσεις σας γύρω από τις σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις, όπως το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ;
Διαθέτετε γνώσεις και εμπειρία στο Μάρκετινγκ και θέλετε να εντρυφήσετε σε συγκεκριμένους εξειδικευμένους τομείς, όπως το Βιομηχανικό Μάρκετινγκ;
Η κατηγορία Μάρκετινγκ περιλαμβάνει βιβλία τα οποία αφορούν τόσο στις γενικές αρχές και στρατηγικές Μάρκετινγκ όσο και σε εξειδικευμένα θέματα Μάρκετινγκ, καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες όλων των αναγνωστών. Μάλιστα, κάθε ένα από τα βιβλία Μάρκετινγκ μελετά και αναλύει ελληνικά και ξένα παραδείγματα και εφαρμογές από τον κόσμο των επιχειρήσεων, προκειμένου να διευκολύνει τους αναγνώστες στην ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας και στην απόκτηση εμπειρίας.
Σύγχρονη και ολοκληρωμένη μελέτη του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ που συμβάλλει στην προσπάθεια μελέτης, έρευνας και διάδοσης του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ στην Ελλάδα.
Περιγράφει τις σημαντικές διαστάσεις του παγκόσμιου επιχειρηματικού περιβάλλοντος, προσεγγίζοντας επιπλέον το μάρκετινγκ από περιβαλλοντική και στρατηγική άποψη
Χρήσιμος και πρακτικός οδηγός για να ανακαλύψετε τον εαυτό σας, ώστε να χτίσετε την επαγγελματική ταυτότητα που θα μεταμορφώσει και θα απογειώσει την καριέρα σας.