Το παρόν βιβλίο είναι η 2η ανανεωμένη και ενημερωμένη έκδοση της πρώτης ελληνικής συγγραφικής προσπάθειας για τη συστηματική και αναλυτική προσέγγιση των φαινομένων και των προβλημάτων του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων.
Κύριο χαρακτηριστικό του παρόντος βιβλίου είναι η εκτενέστατη κάλυψη της διεθνούς βιβλιογραφίας και η επιστημονική προσέγγιση στα θέματα ανάλυσης, σχεδιασμού και εφαρμογής του μάρκετινγκ στο πεδίο του λιανικού και χονδρικού εμπορίου.
Οι έγκριτοι πανεπιστημιακοί Γεώργιος Μπάλτας και Νικόλαος Παπαβασιλείου προσφέρουν ένα άρτιο εγχειρίδιο που συνδέει τη θεωρία με την πράξη και υποστηρίζει τη λήψη αποφάσεων στα πλαίσια της διοίκησης εμπορικών επιχειρήσεων.
Στη 2η έκδοση του συγγράμματος «Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου» εξετάζονται τα εξής θέματα:
- Βασικές έννοιες για την κατανόηση της διανομής και του εμπορίου ως οικονομικών διαδικασιών
- Εισαγωγή στο λιανικό εμπόριο
- Διοίκηση συλλογής εμπορευμάτων
- Επικοινωνιακή πολιτική του λιανικού εμπορίου
- Τιμολογιακή πολιτική του λιανικού εμπορίου
- Διαχείριση του χώρου στις εμπορικές επιχειρήσεις
- Αρχές εμπορικής τοποθεσίας, επιλογή περιοχής και σημείου εγκατάστασης
- Ατμόσφαιρα καταστήματος και σχεδιασμός του εμπορικού περιβάλλοντος
- Εξυπηρέτηση πελατών στο λιανικό εμπόριο
- Το λιανικό εμπόριο στην ψηφιακή εποχή
- Τα ειδικά θέματα του χονδρικού εμπορίου, όπως λειτουργίες, τύποι επιχειρήσεων και στρατηγικές μάρκετινγκ
Το βιβλίο «Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου» απευθύνεται κυρίως στην κάλυψη των ιδιαιτέρων αναγκών των αναγνωστών που είτε σπουδάζουν συναφή αντικείμενα σε προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό επίπεδο είτε ασχολούνται επαγγελματικά με το εμπόριο και τη διοίκηση.