Η αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των δικτύων διανομής ενός προϊόντος καθώς και η οργάνωση των logistics, συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας μιας επιχείρησης.
Το βιβλίο αυτό αναλύει τις παραπάνω έννοιες και πραγματεύεται, μεταξύ άλλων:
- την έννοια, το αντικείμενο και τη σπουδαιότητα της διανομής ως επιχειρησιακής λειτουργίας,
- τα προβλήματα της διανομής,
- τους στόχους και τις στρατηγικές της διανομής,
- το λιανεμπόριο και το χονδρεμπόριο ως φορείς των δικτύων διανομής,
- τη σημασία της πληροφόρησης στα δίκτυα διανομής,
- τις συγκρούσεις και τις μορφές συνεργασίας των φορέων των δικτύων διανομής,
- τους παράγοντες επιτυχίας ενός συστήματος franchise,
- την έννοια, το αντικείμενο και τη σημασία των logistics,
- τις δραστηριότητες των logistics, όπως τη διευθέτηση των παραγγελιών, την οργάνωση και διοίκηση των αποθηκευτικών χώρων και των αποθεμάτων, τις μεταφορές καθώς και την εξυπηρέτηση του πελάτη
- τις νέες τεχνολογίες της πληροφορικής στο χώρο της διανομής και του εμπορίου.
Τα πρακτικά παραδείγματα, καθώς και η πολύχρονη εμπειρία των συγγραφέων συνέβαλαν ώστε το βιβλίο αυτό να αποτελέσει ένα κατανοητό και συγχρόνως χρήσιμο εργαλείο για όσους επιθυμούν να εξοικειωθούν με το θέμα των δικτύων διανομής και των logistics.