Το βιβλίο Διεθνές Μάρκετινγκ των Green και Keegan εκδίδεται στην ελληνική γλώσσα σε μια περίοδο έντονης ψηφιοποίησης και παγκοσμιοποίησης της αγοράς, όπου η εξωστρέφεια αποτελεί sine qua non προϋπόθεση του σύγχρονου επιχειρείν. Το άνοιγμα στις διεθνείς αγορές παίζει καθοριστικό ρόλο στην βιωσιμότητα, την ανταγωνιστικότητα, την επίτευξη υψηλής προστιθέμενης αξίας, την κερδοφορία και, γενικότερα, στην επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Παρ’ όλα αυτά, ο αριθμός των εξωστρεφών επιχειρήσεων στην Ελλάδα παραμένει μικρός και υπάρχει έλλειψη στελεχών με εξειδικευμένες γνώσεις στο χώρο του Διεθνούς Μάρκετινγκ.
Σκοπός του βιβλίου είναι ο αναγνώστης να κατανοήσει και να αξιοποιήσει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της παγκοσμιοποιημένης αγοράς, να ενημερωθεί για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο και παράλληλα να αναπτύξει διαπολιτισμική συνείδηση και να ασχοληθεί με θέματα που αφορούν τη βιωσιμότητα και την εταιρική κοινωνική ευθύνη.
Μεταξύ άλλων:
- Το βιβλίο είναι γραμμένο σε ένα φιλικό προς τον αναγνώστη στυλ.
- Κάθε κεφάλαιο περιέχει μια μελέτη περίπτωσης, στην οποία παρουσιάζεται ένα θέμα μάρκετινγκ μιας εταιρείας, μιας χώρας, ενός προίόντος ή κάποιο ζήτημα του διεθνούς μάρκετινγκ, τα οποία σχετίζονται άμεσα με το θέμα και το περιεχόμενο του κεφαλαίου.
- Σε όλο το περιεχόμενο του βιβλίου ο αναγνώστης θα βρει πολλά επίκαιρα και άκρως ενδιαφέροντα παραδείγματα εφαρμογής του διεθνούς μάρκετινγκ, καθώς και παραθέματα στελεχών του διεθνούς μάρκετινγκ και ειδικών της βιομηχανίας, που θα τον βοηθήσουν να εμπεδώσει πώς το διεθνές μάρκετινγκ εφαρμόζεται στην πράξη.
- Είναι εμπλουτισμένο με πλήθος εικόνων, σχημάτων και διαγραμμάτων για λόγους μεγαλύτερης σαφήνειας και κατανόησης.