Αναζήτηση
Filters
Close

Μάρκετινγκ Τουρισμού και Φιλοξενίας

Συνεργασία, τεχνολογία και εμπειρίες

Περιεκτικό εγχειρίδιο για τις ραγδαία μεταβαλλόμενες και αυξανόμενες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ειδικοί του τουριστικού μάρκετινγκ
€44,39
€39,95

Αποτελεί ένα καινούριο και περιεκτικό εγχειρίδιο για τις ραγδαία μεταβαλλόμενες και αυξανόμενες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ειδικοί του τουριστικού μάρκετινγκ σε αυτόν τον δυναμικό και συναρπαστικό τομέα της παγκόσμιας οικονομίας.
 
Στοχεύει να αποτελέσει για τους επαγγελματίες και τους φοιτητές του τουρισμού και της φιλοξενίας μια σύγχρονη, προσβάσιμη και χρήσιμη πηγή καθώς προετοιμάζονται για τις προκλήσεις του μάρκετινγκ σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι μια σαφής απεικόνιση του τοπίου που αλλάζει, και προσφέρει μια μοναδική οπτική δίνοντας έμφαση σε τρεις θεματικές: τη συνεργασία, την τεχνολογία και τις εμπειρίες.  
 
Είναι εμπλουτισμένο με:
  • πληθώρα μελετών περίπτωσης, που αποτελούν για τους αναγνώστες μια ευχάριστη και κατανοητή πηγή που θα τους προβληματίσει και θα τους προετοιμάσει για τα καθημερινά προβλήματα στον πραγματικό και δυναμικό κόσμο του τουριστικού μάρκετινγκ.
  • Πλήθος εικόνων, διαγραμμάτων και παραδειγμάτωνγια την καλύτερη κατανόηση και εφαρμογή της θεωρίας. 
Αποτελεί ένα καινούριο και περιεκτικό εγχειρίδιο για τις ραγδαία μεταβαλλόμενες και αυξανόμενες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ειδικοί του τουριστικού μάρκετινγκ σε αυτόν τον δυναμικό και συναρπαστικό τομέα της παγκόσμιας οικονομίας.
 
Στοχεύει να αποτελέσει για τους επαγγελματίες και τους φοιτητές του τουρισμού και της φιλοξενίας μια σύγχρονη, προσβάσιμη και χρήσιμη πηγή καθώς προετοιμάζονται για τις προκλήσεις του μάρκετινγκ σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι μια σαφής απεικόνιση του τοπίου που αλλάζει, και προσφέρει μια μοναδική οπτική δίνοντας έμφαση σε τρεις θεματικές: τη συνεργασία, την τεχνολογία και τις εμπειρίες.  
 
Είναι εμπλουτισμένο με:
  • πληθώρα μελετών περίπτωσης, που αποτελούν για τους αναγνώστες μια ευχάριστη και κατανοητή πηγή που θα τους προβληματίσει και θα τους προετοιμάσει για τα καθημερινά προβλήματα στον πραγματικό και δυναμικό κόσμο του τουριστικού μάρκετινγκ.
  • Πλήθος εικόνων, διαγραμμάτων και παραδειγμάτωνγια την καλύτερη κατανόηση και εφαρμογή της θεωρίας. 
Προδιαγραφές προϊόντων
Υπότιτλος Συνεργασία, τεχνολογία και εμπειρίες
ISBN 978-618-5131-72-2
Έκδοση/Ημερομηνία 1η/Νοέμβριος 2020
Σελίδες 672
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17Χ24
Κωδικός Εύδοξος 94688937
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα

"Το μάρκετινγκ αποτελεί έναν τομέα ζωτικής σημασίας για τον τουρισμό και τη φιλοξενία χάρις στην επιρροή που ασκεί στο μέγεθος και τη συμπεριφορά αυτής της μεγάλης παγκόσμιας αγοράς. Επομένως, είναι πάντοτε ενθαρρυντικό να βλέπουμε καινούρια εγχειρίδια για το μάρκετινγκ στον συγκεκριμένο τομέα. Το καινούριο αυτό βιβλίο με τις συναρπαστικές μελέτες περιπτώσεων, το οποίο έχει επιμεληθεί μια διεθνής ομάδα διακεκριμένων ακαδημαϊκών, μας προσφέρει μια μοναδική οπτική δίνοντας έμφαση σε τρεις βασικές θεματικές: τη συνεργασία, την τεχνολογία και τις εμπειρίες"
Δρ. Simon Hudson
Πανεπιστήμιο Νότιας Καρολίνας, ΗΠΑ


 

"Το βιβλίο Μάρκετινγκ τουρισμού και φιλοξενίας: συνεργασία, τεχνολογία και εμπειρίες αποτελεί ένα καινούριο και περιεκτικό εγχειρίδιο για τις ραγδαία μεταβαλλόμενες και αυξανόμενες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ειδικοί του μάρκετινγκ σε αυτόν τον δυναμικό και συναρπαστικό τομέα της παγκόσμιας οικονομίας. Σε σύγκριση με πολλά άλλα παρόμοια κείμενα, το συγκεκριμένο βιβλίο καλύπτει σε μεγαλύτερο βάθος έναν αριθμό μοναδικών και σημαντικών θεμάτων και τάσεων που απαιτούν υψηλού επιπέδου δεξιότητες στο μάρκετινγκ."

Καθηγητής Geoffrey Crouch
Πανεπιστήμιο Λα Τρομπ, Αυστραλία


 

Προδιαγραφές προϊόντων
Υπότιτλος Συνεργασία, τεχνολογία και εμπειρίες
ISBN 978-618-5131-72-2
Έκδοση/Ημερομηνία 1η/Νοέμβριος 2020
Σελίδες 672
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17Χ24
Κωδικός Εύδοξος 94688937
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
top