"Το μάρκετινγκ αποτελεί έναν τομέα ζωτικής σημασίας για τον τουρισμό και τη φιλοξενία χάρις στην επιρροή που ασκεί στο μέγεθος και τη συμπεριφορά αυτής της μεγάλης παγκόσμιας αγοράς. Επομένως, είναι πάντοτε ενθαρρυντικό να βλέπουμε καινούρια εγχειρίδια για το μάρκετινγκ στον συγκεκριμένο τομέα. Το καινούριο αυτό βιβλίο με τις συναρπαστικές μελέτες περιπτώσεων, το οποίο έχει επιμεληθεί μια διεθνής ομάδα διακεκριμένων ακαδημαϊκών, μας προσφέρει μια μοναδική οπτική δίνοντας έμφαση σε τρεις βασικές θεματικές: τη συνεργασία, την τεχνολογία και τις εμπειρίες"
Δρ. Simon Hudson
Πανεπιστήμιο Νότιας Καρολίνας, ΗΠΑ
"Το βιβλίο Μάρκετινγκ τουρισμού και φιλοξενίας: συνεργασία, τεχνολογία και εμπειρίες αποτελεί ένα καινούριο και περιεκτικό εγχειρίδιο για τις ραγδαία μεταβαλλόμενες και αυξανόμενες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ειδικοί του μάρκετινγκ σε αυτόν τον δυναμικό και συναρπαστικό τομέα της παγκόσμιας οικονομίας. Σε σύγκριση με πολλά άλλα παρόμοια κείμενα, το συγκεκριμένο βιβλίο καλύπτει σε μεγαλύτερο βάθος έναν αριθμό μοναδικών και σημαντικών θεμάτων και τάσεων που απαιτούν υψηλού επιπέδου δεξιότητες στο μάρκετινγκ."
Καθηγητής Geoffrey Crouch
Πανεπιστήμιο Λα Τρομπ, Αυστραλία