Ο ελληνικής καταγωγής καθηγητής Μάρκετινγκ John V. Petrof είναι παγκόσμια αναγνωρισμένος για τη συνεισφορά του στην ανάπτυξη της επιστήμης του Μάρκετινγκ. Από το Emory University (Η.Π.Α.) πήρε το βασικό του πτυχίο (B.A.) και το Master in Business Administration (M.B.A.) και από το University of Florida το Ph. D. Ο καθηγητής J. Petrof ήταν επί σειρά ετών Director of the M.B.A. and D.A. program του Πανεπιστημίου του LAVAL-CANADA. Διετέλεσε, επίσης, Chairman of the Marketing Department του ίδιου Πανεπιστημίου.
Σήμερα ο Δρ. Petrof βρίσκεται στο Παρίσι, όπου διδάσκει Μάρκετινγκ στο ESSEC, ως επισκέπτης καθηγητής. Έχει διδάξει επίσης Μάρκετινγκ σε άλλα πανεπιστήμια και σε ινστιτούτα, όπως Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Α.Σ.Ο. & Ε.Ε.) ως επισκέπτης καθηγητής, Institut de Gestion de Rennes ως επισκέπτης καθηγητής, Xavier University ως καθηγητής, Czech Management Center (Τσεχία) ως επισκέπτης καθηγητής, Atlanda University ως καθηγητής κ.ά.
Ο Δρ Petrof έχει προσφέρει τις συμβουλευτικές του υπηρεσίες σε κυβερνήσεις, κυβερνητικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις, όπως: Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών (Κ.Ε.Π.Ε.) - Αθήνα, Υπουργείο Βιομηχανίας και Εμπορίου - Canada, Κεντρικό Εμπορικό Επιμελητήριο Cincinnati-Ohio, Eastman Kodak Company, New York, Frito-Lay κ.ά. Ο καθηγητής J. Petrof είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων Μάρκετινγκ και έχει γράψει πάνω από εξήντα (60) άρθρα σε κορυφαία διεθνή επιστημονικά περιοδικά μεταξύ των οποίων είναι το Journal of Retailing, το Journal of Consumer Marketing, το Journal of the Academy of Marketing Science, το Business Horizons, το Journal of Small Business Management, το Recherche et Applications en Marketing κ.ά. Ο Δρ Petrof ήταν επίσης μέλος της συντακτικής επιτροπής για τα περιοδικά Journal of Small Business Management και Journal of the Academy of Marketing Science. Ο καθηγητής Petrof έχει λάβει μέρος σε πολλά συνέδρια ως ομιλητής. Επίσης έχει διακριθεί πολλές φορές, λόγω της συνεισφοράς του στην επιστήμη του Μάρκετινγκ.
Συγγραφή και συμμετοχή στη συγγραφή των βιβλίων: ""Ψυχολογία Καταναλωτή"" (Εκδόσεις Παπαζήση, Αθήνα), ""Διοίκηση μάρκετινγκ"" (Εκδόσεις Καραμπερόπουλου, Αθήνα), ""Οι Ελληνικοί οίνοι ποιότητος (V.Q.P.R.D.) στην αγορά της Ε.Ο.Κ."" (έκδοση Κ.Ε.Π.Ε.), ""Small business management: Techniques and concepts for improving decisions"" (N.Y.: Mc Graw-Hill), ""Marketing in Canada: A management perspective"", 3rd edition (Mc Graw-Hill Book Co), ""Le comportement du consommateur et marketing"", 5th edition (Quebec, Canada: Lew Presses de l' Universite Laval), ""Le marketing: Fondements et applications"", 5th edition (Mc Graw-Hill).