"Έχοντας αφιερώσει περισσότερα από 30 χρόνια στην υπηρεσία του τραπεζικού τομέα, έχω βιώσει την έλλειψη της δυνατότητας να αναζητήσεις έγκυρες και θεωρητικά τεκμηριωμένες βιβλιογραφικές αναφορές, στην προσπάθειά σου να σχεδιάσεις και να προσφέρεις καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες σου. Το βιβλίο «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών», την 3η έκδοση του οποίου έχετε ανά χείρας, ήρθε να καλύψει αυτό το κενό. Από το σύνολο των πολύ σημαντικών αναφορών, αποδείξεων και υποδείξεων που περιλαμβάνονται στο βιβλίο, θα ξεχωρίσω «…τον ρόλο και τη σημασία των εργαζομένων και ειδικά του προσωπικού επαφής με τον πελάτη..» καθώς και την πληρέστατη περιγραφή των «συμπληρωματικών υπηρεσιών», την αξία των οποίων συχνά παραγνωρίζουμε."
Μαρία Μυζήθρα [Οικονομολόγος – Σύμβουλος επιχειρήσεων, πρ. ανώτατο τραπεζικό στέλεχος]
"Είναι ένα ολοκληρωμένο, εξαιρετικά καλογραμμένο και με καθαρή δομή βιβλίο. Τα σύγχρονα παραδείγματα περιπτώσεων εστιάζουν στην ουσία και αποτυπώνουν ξεκάθαρα τις αρχές και τις έννοιες στον αναγνώστη. Την εποχή της διάχυσης της πληροφορίας και του experience sharing, το marketing υπηρεσιών λαμβάνει ιδιαίτερες διαστάσεις και το βιβλίο αυτό είναι ένας εξαιρετικός οδηγός, τόσο για τον φοιτητή όσο και για τον επαγγελματία marketer."
Δέσποινα Αβρατόγλου [Marketing Executive, Entersoft]
"Όταν ακούμε αρκετά συχνά αναφορές σε ένα βιβλίο, αυτό αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο της επιτυχίας του. Πόσο, μάλλον, όταν φθάνει στην τρίτη του έκδοση. Στον τομέα των υπηρεσιών, όπου το μάρκετινγκ αλλάζει από μέρα σε μέρα, η προσαρμογή του βιβλίου στην πραγματικότητα είναι ουσιαστική. Συνεχίζει να αποτελεί οδηγό για αποτελεσματικό μάρκετινγκ υπηρεσιών και να κερδίζει εύκολα την εμπιστοσύνη του απαιτητικού αναγνώστη."
Νίκος Κυρέζης [PhD Στέλεχος Μάρκετινγκ της Εθνικής Τράπεζας]
"Οι υπηρεσίες είναι πλέον όλο και περισσότερο μέρος της καθημερινότητάς του σύγχρονου καταναλωτή, καθώς νέες και καινοτόμες κατηγορίες υπηρεσιών έρχονται να προστεθούν στους παραδοσιακούς τομείς υπηρεσιών (τράπεζες, ασφάλειες, υγεία κ.λπ). Τηλεπικοινωνίες, cloud services, applications και πολλές άλλες υπηρεσίες που έχουν βγει στο προσκήνιο λόγω της εκτεταμένης χρήσης του Internet, γίνονται απαραίτητες, διευκολύνουν την καθημερινότητά του και διεκδικούν μερίδιο από το "πορτοφόλι" του. Στο παρόν βιβλίο, εξετάζονται όλες οι στρατηγικές που συμβάλλουν στην επιτυχία μίας υπηρεσίας, από το σχεδιασμό και την υλοποίηση της υπηρεσίας, μέχρι και την σημασία του "εσωτερικού marketing" και των διαδικασιών (operations) μίας εταιρείας παροχής υπηρεσιών. Έχοντας υπόψη τα παραπάνω το βιβλίο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ -3η έκδοση είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για φοιτητές των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σχολών στον τομέα του marketing ή των πωλήσεων και ένα σημαντικό στοιχείο διαφοροποίησης στα χέρια στελεχών που δραστηριοποιούνται στο χώρο των υπηρεσιών."
Βασίλης Κοντογιάννης [Online Senior Product Manager, Vodafone]
"Η νέα έκδοση έρχεται να «φωτίσει» με τον καλύτερο τρόπο μια άυλη περιοχή του Marketing όπως το Marketing Yπηρεσιών. Ιδιαίτερα χρήσιμη και ολοκληρωμένη προσέγγιση για τους επαγγελματίες του marketing, οι οποίοι σε μια “θάλασσα αλλαγών” και σε ένα περιβάλλον όπου οι υπηρεσίες πρωταγωνιστούν καλούνται να επαναπροσδιορίσουν το ρόλο τουs."
Μάρκος Φραγκουλόπουλος [Διευθυντής Μarketing Interamerican, Πρόεδρος Ελληνικού Ινστιτούτου Μarketing]
"Σε μία οικονομική συγκυρία όπου η χώρα μας αναζητά προσανατολισμό, το βιβλίο των Γούναρη - Καραντινού, έρχεται να βοηθήσει τον αναγνώστη να κατανοήσει την σημασία των υπηρεσιών σε μία οικονομία. Το βιβλίο έχει ολιστική προσέγγιση και δεν περιορίζεται σε μία στενή προσέγγιση των εργαλείων μάρκετινγκ. Πολύ ουσιαστική είναι η προσέγγιση των όρων του blueprinting που αποτελεί κατά την γνώμη μου το πιο σημαντικό συστατικό της μελέτης και διαχείρισης οργανισμών παροχής υπηρεσιών. Επίσης, πολύ δυναμική είναι η παρουσία παραδειγμάτων αλλά και μελετών περίπτωσης για να συνδέσει ο αναγνώστης την θεωρία με την πραγματικότητα. Το βιβλίο θα είναι πολύ χρήσιμο σε σπουδαστές όλων των βαθμίδων αλλά και σε ανθρώπους των επιχειρήσεων που πασχίζουν να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους στον παγκόσμιο καταμερισμό εργασίας."
Αντρέας Αθανασόπουλος [Ομότιμος Καθηγητής Warwick Business School, Managing Director DixonsCarphone Greece (Kotsovolos)]
"Σε ένα άκρως παγκοσμιοποιημένο και ανταγωνιστικό περιβάλλον, η επιτυχία της κάθε επιχείρησης εξαρτάται από τον τρόπο που προσφέρει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της , τον τρόπο που διαχειρίζεται την φήμη της. Το βιβλίο παρουσιάζει με απλό τρόπο και πολλά case studies βασικούς μηχανισμούς marketing υπηρεσιών, είναι ένα εργαλείο απαραίτητο για κάθε διευθυντή υπηρεσιών, σπουδαστή, κι οποιονδήποτε θέλει να εντρυφήσει στο marketing υπηρεσιών. Είναι βέβαιο ότι οι επιχειρήσεις υιοθετώντας φιλοσοφίες και τεχνικές όπως αυτές που αναπτύσσονται στο βιβλίο θα μπορούν να παρακολουθούν αποτελεσματικότερα την ευμετάβλητη διάθεση των καταναλωτών, γιατί τελικά, Marketing είναι, η δυνατότητα να επηρεάζεις αυτό που δεν ελέγχεις."
Στάθογλου Νίκος [Οικονομολόγος, MSc Tourism Policy & Management, Γενικός Διευθυντής, Μεσογειακού Κέντρου Διακοπών & Αιμοκάθαρσης]