Η σειρά Μάρκετινγκ περιλαμβάνει βιβλία που καλύπτουν τις βασικές αρχές, στρατηγικές και δραστηριότητες του Μάρκετινγκ, καθώς και εξειδικευμένα θέματα όπως το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, το Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και το Βιομηχανικό Μάρκετινγκ, παρέχοντας στους αναγνώστες την απαραίτητη γνώση για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς. www.marketing.rosili.gr
Ολοκληρωμένος οδηγός διαπραγμάτευσης. Προσφέρει έννοιες και εργαλεία, λύσεις και παραδείγματα με σκοπό να σας βοηθήσει να κτίσετε τη δική σας μέθοδο διαπραγμάτευσης.
Σύγχρονη και ολοκληρωμένη μελέτη του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ που συμβάλλει στην προσπάθεια μελέτης, έρευνας και διάδοσης του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ στην Ελλάδα.
Περιγράφει τις σημαντικές διαστάσεις του παγκόσμιου επιχειρηματικού περιβάλλοντος, προσεγγίζοντας επιπλέον το μάρκετινγκ από περιβαλλοντική και στρατηγική άποψη