Αναζήτηση
Filters
Close

Τζαναβάρας Βασίλειος

Ο Δρ. Βασίλειος Τζαναβάρας είναι Καθηγητής Διεθνών Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ στο Minnesota State University, Mankato, MN, Η.Π.Α. και Πρόεδρος της Εταιρίας Συμβούλων Επιχειρήσεων και Εκπαίδευσης σε θέματα Διεθνούς Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ JAI Inc.
Είναι συγγραφέας του βιβλίου ""Global Marketing Management System"", που εκδόθηκε από τον εκδοτικό οίκο Pearson Education το 1998 και ανέπτυξε τα λογισμικά Global Marketing Management System Online (www.gmmso3.com) και Export Import Management System Online (www.eimso2.com). Τα λογισμικά αυτά επιτρέπουν στους χρήστες να εντοπίζουν χώρες-αγορές με υψηλή δυναμικότητα και να αναπτύσσουν ένα διεθνές σχέδιο Μάρκετινγκ - Εξαγωγών.
Έχει διδάξει σε Αυστρία, Καναδά, Ελλάδα, Ουγγαρία, Πολωνία, Ε.Σ.Σ.Δ., Ταϊβάν και Ην. Βασίλειο. Παράλληλα με τη θέση του ως καθηγητής στο Minnesota State University δίδαξε σε προγράμματα MBA στα Πανεπιστήμια Argosy, Saint Mary και St. Thomas.
Διετέλεσε Πρόεδρος και Διευθυντής του Ινστιτούτου Διεθνών Επιχειρήσεων στο Minnesota State University και Διευθυντής Διεθνών Επιχειρησιακών Σπουδών στο πρόγραμμα Master στο Διεθνές Μάνατζμεντ στο Πανεπιστήμιο St. Thomas στο St. Paul, MN.
Έχει δημοσιεύσει διάφορα άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά για θέματα διεθνούς Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Έχει συμβάλλει στην επίτευξη των σκοπών διαφόρων Δημοσίων Οργανισμών, καθώς και στις προσπάθειες διεθνοποίησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Είναι μέλος πολλών επιστημονικών και επαγγελματικών σωματείων, μεταξύ των οποίων στο Marketing Management Association, στην Academy of International Business, στην Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, στο Midwest Global Trade Association και στο NASBITE International. Είναι κάτοχος BA in Business Administration από το Minot State University, Master’s στο Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ από το Πανεπιστήμιο North Dakota και Doctorate από το Πανεπιστήμιο Northern Illinois με έμφαση στις Διεθνείς Επιχειρήσεις και στο Μάρκετινγκ.

Τζαναβάρας Βασίλειος : δες τα βιβλία!

Σύγχρονες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για Διεθνείς Αγορές

Αναλύει σε βάθος τις πλέον αποτελεσματικές στρατηγικές και τακτικές Μάρκετινγκ για τη διείσδυση της επιχείρησης σε διεθνείς αγορές.
€57,50
€51,75

top