Αναζήτηση
Filters
Close

Σύγχρονες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για Διεθνείς Αγορές

Αναλύει σε βάθος τις πλέον αποτελεσματικές στρατηγικές και τακτικές Μάρκετινγκ για τη διείσδυση της επιχείρησης σε διεθνείς αγορές.
€57,50
€51,75

Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Αποστολή: 24 ώρες

Σε μια εποχή παγκοσμιοποίησης της γνώσης, της τεχνολογίας, της παραγωγής, των καταναλωτικών προτύπων και των αγορών, η σημερινή δυναμική επιχείρηση έχει να αντιμετωπίσει ένα παγκοσμιοποιημένο ανταγωνισμό, τόσο εντός, όσο και εκτός των συνόρων. Επομένως, πρέπει να διαμορφώσει τις κατάλληλες στρατηγικές προσαρμογής, επιβίωσης ή δυναμικής ανάπτυξης μέσα σε ένα εξαιρετικά πολύπλοκο και ταχύτητα μετεξελισσόμενο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, όπου οι εγχώριες αγορές δεν προσφέρουν πλέον πολλές ευκαιρίες, ενώ τόσο ο ανταγωνισμός όσο και οι ανάγκες και οι προτιμήσεις των πελατών έχουν έμμεσα ή άμεσα επηρεασθεί από την παγκοσμιοποίηση των αγορών. Οι εγχώριες εταιρείες, ακόμη και εάν δεν προτίθενται να διεθνοποιηθούν, είναι αναγκασμένες να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό από ξένες εταιρείες μέσα στην ίδια τη χώρα τους.

 

Το θέμα της διεθνοποίησης είναι ιδιαίτερα επίκαιρο για τη χώρα μας, η οποία διακρίνεται από έλλειψη εξωστρέφειας, έχοντας το χαμηλότερο κατά κεφαλή εξαγωγικό εισόδημα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. 

 

Το βιβλίο «Σύγχρονες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για διεθνείς αγορές» στόχο έχει να καλύψει το μείζον θέμα της διεθνοποίησης, παρουσιάζοντας μια ολοκληρωμένη, συστηματική και επιστημονική προσέγγιση σχετικά με τις πλέον αποτελεσματικές στρατηγικές και τακτικές Μάρκετινγκ για τη διείσδυση της επιχείρησης σε διεθνείς αγορές.

 

Το βιβλίο αποτελείται από τρία μέρη, έντεκα κεφάλαια και ένα παράρτημα σε μορφή CD, η συγγραφή των οποίων στηρίχθηκε αφενός στις πλέον πρόσφατες επιστημονικές εξελίξεις που παρουσιάζονται στην παγκόσμια βιβλιογραφία του εξαγωγικού και διεθνούς Μάρκετινγκ και αφετέρου στη μακροχρόνια ερευνητική, συμβουλευτική και διδακτική εμπειρία των συγγραφέων σε θέματα χάραξης στρατηγικών Μάρκετινγκ για την επέκταση των επιχειρήσεων εκτός συνόρων. 

 

→ Στο πρώτο μέρος του βιβλίου αναλύεται ο τρόπος λήψης των αποφάσεων διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον.
→ Στο δεύτερο μέρος περιγράφονται διεξοδικά οι στρατηγικές που αφορούν το προϊόν, την τιμολόγηση, τα δίκτυα διανομής και την προβολή και επικοινωνία για διεθνείς αγορές, καθώς και οι αποφάσεις για την οργάνωση, το στρατηγικό σχεδιασμό και τον έλεγχο Μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται διεθνώς. 
→ Στο τρίτο μέρος του βιβλίου εξετάζεται λεπτομερώς το Διαδικτυακό Σύστημα Παγκόσμιας Διοίκησης Μάρκετινγκ - Global Marketing Management System Online (GMMSO), το οποίο είναι ένα λογισμικό, που επιτρέπει στους χρήστες να συντάξουν μια ανάλυση της κατάστασης της εταιρείας σε παγκόσμιο περιβάλλον, να εντοπίσουν χώρες με υψηλή αγοραστική δυνατότητα για τα προϊόντα της επιχείρησης, να συντάξουν μια ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνισμού, να επιλέξουν την καλύτερη αγορά-χώρα και τέλος, να καθορίσουν την καταλληλότερη στρατηγική διείσδυσης, αναπτύσσοντας και το αντίστοιχο σχέδιο Μάρκετινγκ. 

Σε μια εποχή παγκοσμιοποίησης της γνώσης, της τεχνολογίας, της παραγωγής, των καταναλωτικών προτύπων και των αγορών, η σημερινή δυναμική επιχείρηση έχει να αντιμετωπίσει ένα παγκοσμιοποιημένο ανταγωνισμό, τόσο εντός, όσο και εκτός των συνόρων. Επομένως, πρέπει να διαμορφώσει τις κατάλληλες στρατηγικές προσαρμογής, επιβίωσης ή δυναμικής ανάπτυξης μέσα σε ένα εξαιρετικά πολύπλοκο και ταχύτητα μετεξελισσόμενο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, όπου οι εγχώριες αγορές δεν προσφέρουν πλέον πολλές ευκαιρίες, ενώ τόσο ο ανταγωνισμός όσο και οι ανάγκες και οι προτιμήσεις των πελατών έχουν έμμεσα ή άμεσα επηρεασθεί από την παγκοσμιοποίηση των αγορών. Οι εγχώριες εταιρείες, ακόμη και εάν δεν προτίθενται να διεθνοποιηθούν, είναι αναγκασμένες να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό από ξένες εταιρείες μέσα στην ίδια τη χώρα τους.

 

Το θέμα της διεθνοποίησης είναι ιδιαίτερα επίκαιρο για τη χώρα μας, η οποία διακρίνεται από έλλειψη εξωστρέφειας, έχοντας το χαμηλότερο κατά κεφαλή εξαγωγικό εισόδημα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. 

 

Το βιβλίο «Σύγχρονες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για διεθνείς αγορές» στόχο έχει να καλύψει το μείζον θέμα της διεθνοποίησης, παρουσιάζοντας μια ολοκληρωμένη, συστηματική και επιστημονική προσέγγιση σχετικά με τις πλέον αποτελεσματικές στρατηγικές και τακτικές Μάρκετινγκ για τη διείσδυση της επιχείρησης σε διεθνείς αγορές.

 

Το βιβλίο αποτελείται από τρία μέρη, έντεκα κεφάλαια και ένα παράρτημα σε μορφή CD, η συγγραφή των οποίων στηρίχθηκε αφενός στις πλέον πρόσφατες επιστημονικές εξελίξεις που παρουσιάζονται στην παγκόσμια βιβλιογραφία του εξαγωγικού και διεθνούς Μάρκετινγκ και αφετέρου στη μακροχρόνια ερευνητική, συμβουλευτική και διδακτική εμπειρία των συγγραφέων σε θέματα χάραξης στρατηγικών Μάρκετινγκ για την επέκταση των επιχειρήσεων εκτός συνόρων. 

 

→ Στο πρώτο μέρος του βιβλίου αναλύεται ο τρόπος λήψης των αποφάσεων διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον.
→ Στο δεύτερο μέρος περιγράφονται διεξοδικά οι στρατηγικές που αφορούν το προϊόν, την τιμολόγηση, τα δίκτυα διανομής και την προβολή και επικοινωνία για διεθνείς αγορές, καθώς και οι αποφάσεις για την οργάνωση, το στρατηγικό σχεδιασμό και τον έλεγχο Μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται διεθνώς. 
→ Στο τρίτο μέρος του βιβλίου εξετάζεται λεπτομερώς το Διαδικτυακό Σύστημα Παγκόσμιας Διοίκησης Μάρκετινγκ - Global Marketing Management System Online (GMMSO), το οποίο είναι ένα λογισμικό, που επιτρέπει στους χρήστες να συντάξουν μια ανάλυση της κατάστασης της εταιρείας σε παγκόσμιο περιβάλλον, να εντοπίσουν χώρες με υψηλή αγοραστική δυνατότητα για τα προϊόντα της επιχείρησης, να συντάξουν μια ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνισμού, να επιλέξουν την καλύτερη αγορά-χώρα και τέλος, να καθορίσουν την καταλληλότερη στρατηγική διείσδυσης, αναπτύσσοντας και το αντίστοιχο σχέδιο Μάρκετινγκ. 

Προδιαγραφές προϊόντων
ISBN 978-960-89407-3-4
Έκδοση/Ημερομηνία 1η / 2010
Σελίδες 528
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17Χ24
Κωδικός Εύδοξος 7361
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα

"Επιστημονικό πόνημα-θησαυρός με πολύτιμες οδηγίες "προς ναυτιλομένους", που στην ελληνική πραγματικότητα είναι οι δεκάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες, σε μία παγκοσμιοποιημένη οικονομία έχουν τη δυνατότητα, με σύμμαχο την τεχνολογία, να συμπεριφερθούν ως πολυεθνικές μονάδες. Οι διεθνείς αγορές με το κατάλληλο μείγμα μάρκετινγκ, έχουν ευκαιρίες για πολλούς. Ειδικά, μάλιστα, στις τρέχουσες συνθήκες, η αναζήτηση πελατών εκτός Ελλάδος είναι περισσότερο "συνειδητή" αναγκαιότητα και λιγότερο άνεση επιλογής."
Απόστολος Παπαδούλης, Πρόεδρος Εκτελεστικής Επιτροπής Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας και Κεντρικής Ελλάδος


 

"Οι αυξημένες προκλήσεις της νέας, παγκοσμιοποιημένης αγοράς συνιστούν προσήλωση στις αρχές της Καινοτομίας και της Εξωστρέφειας. Το βιβλίο "Σύγχρονες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για Διεθνείς Αγορές" παρουσιάζει με ολοκληρωμένο, σφαιρικό και ουσιαστικό τρόπο τις σύγχρονες στρατηγικές, αλλά και τακτικές σε κάποιες περιπτώσεις, που απαιτούνται για την αποτελεσματική επιλογή των ενδεικνυόμενων καναλιών διανομής και την επιτυχημένη διείσδυση στις αγορές του εξωτερικού. Αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για κάθε επιχειρηματία και στέλεχος επιχείρησης."
Άγις Πιστιόλας, Διευθυντής Εξαγωγών και Μάρκετινγκ/Επικοινωνίας Agrino - ΕΥ.ΓΕ ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ Α.Ε


 

"Μπορώ με βεβαιότητα να διαπιστώσω ότι το παρόν σύγγραμμα αποτελεί την επιτομή όλων όσων αδυναμιών και προκλήσεων για πολλά χρόνια εντοπίζουμε στο Σύνδεσμο Εξαγωγέων, είτε σαν επείγουσα ανάγκη να κατανοηθούν, είτε σαν αναγκαίες στρατηγικές δράσης για κάθε έναν από τους παράγοντες που εμπλέκονται στη διεθνή επιχειρηματικότητα. Επειδή η διαχρονική έλλειψη της διεθνοποιημένης κουλτούρας από τις επιχειρήσεις μας αλλά και τον κρατικό μηχανισμό και τις ρυθμιστικές αρχές είναι η ριζική αιτία για την θέση μας ως ουραγού στο Ευρωπαϊκό εξαγωγικό τοπίο, πιστεύω πως το σύγγραμμα αυτό πρέπει να μελετηθεί από όλους μας, τους εξαγωγείς, τα στελέχη των επιχειρήσεων και τους εργαζομένους, αλλά και τους κατέχοντες θέσεις διαμόρφωσης της κυβερνητικής πολιτικής για την ανάπτυξη της Ελλάδος. Μπορεί κάλλιστα να παίξει το ρόλο του "πλοηγού προς ναυτιλομένους" στις δύσκολες θάλασσες του διεθνούς εμπορίου."
Βασίλειος Θωμαΐδης, Πρόεδρος ΣΕΒΕ, Πρόεδρος COMPUCONS S.A.


 

"Είναι ένα χρήσιμο βιβλίο-οδηγός, το οποίο συνιστώ σε κάθε επιχειρηματία, που θέλει να βελτιώσει την αποδοτικότητα, την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησής του και την αποτελεσματική διείσδυση και ενσωμάτωσή της στις διεθνείς αγορές. Ένα βιβλίο πολύτιμο για όσους πιστεύουν στην εταιρική κοινωνική ευθύνη και αναζητούν τα συστατικά της ολιστικής ανάπτυξης και των επιχειρηματικών στρατηγικών, που διασφαλίζουν μια γόνιμη βιωσιμότητα."
Νίκος Κουτσιανάς, Διευθύνων Σύμβουλος APIVITA NATURAL PRODUCTS Α.Ε.


 

Προδιαγραφές προϊόντων
ISBN 978-960-89407-3-4
Έκδοση/Ημερομηνία 1η / 2010
Σελίδες 528
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17Χ24
Κωδικός Εύδοξος 7361
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
top