Αναζήτηση
Filters
Close

Αρχές Μάρκετινγκ

Η Ελληνική Προσέγγιση

Σύγχρονη και κατανοητή προσέγγιση της επιστήμης του Μάρκετινγκ, βασισμένη στην ελληνική επιχειρηματική πραγματικότητα.
€31,00
€24,80

Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα

Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει το Ελληνικό Μάρκετινγκ με επιτυχία, γιατί γίνεται μια σύζευξη του θεωρητικού πλαισίου του Μάρκετινγκ με χειροπιαστά παραδείγματα από την ελληνική πραγματικότητα.

 

Παρουσιάζει τα θέματα του Μάρκετινγκ με κατανοητό και πρακτικό τρόπο. Έτσι το βιβλίο αυτό μπορεί να βοηθήσει όλους αυτούς που ασχολούνται με τη μελέτη, αλλά και με την καθημερινή πρακτική του Μάρκετινγκ.

 

Εκτός από τα βασικά θέματα του Μάρκετινγκ περιλαμβάνονται και τα εξής θέματα:

  • Οι τελευταίες εξελίξεις του Μάρκετινγκ
  • Το Μάρκετινγκ Ολικής Ποιότητας
  • Η Κριτική στις Φιλοσοφίες του Μάρκετινγκ
  • Το Προσωπικό Μάρκετινγκ (ONE – TO – ONE MARKETING)
  • Το Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες κ.α.

Κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται από ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις που προέρχονται από περιπτώσεις ελληνικών επιχειρήσεων.

Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει το Ελληνικό Μάρκετινγκ με επιτυχία, γιατί γίνεται μια σύζευξη του θεωρητικού πλαισίου του Μάρκετινγκ με χειροπιαστά παραδείγματα από την ελληνική πραγματικότητα.

 

Παρουσιάζει τα θέματα του Μάρκετινγκ με κατανοητό και πρακτικό τρόπο. Έτσι το βιβλίο αυτό μπορεί να βοηθήσει όλους αυτούς που ασχολούνται με τη μελέτη, αλλά και με την καθημερινή πρακτική του Μάρκετινγκ.

 

Εκτός από τα βασικά θέματα του Μάρκετινγκ περιλαμβάνονται και τα εξής θέματα:

  • Οι τελευταίες εξελίξεις του Μάρκετινγκ
  • Το Μάρκετινγκ Ολικής Ποιότητας
  • Η Κριτική στις Φιλοσοφίες του Μάρκετινγκ
  • Το Προσωπικό Μάρκετινγκ (ONE – TO – ONE MARKETING)
  • Το Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες κ.α.

Κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται από ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις που προέρχονται από περιπτώσεις ελληνικών επιχειρήσεων.

Προδιαγραφές προϊόντων
Υπότιτλος Η Ελληνική Προσέγγιση
ISBN 960-85749-6-Χ
Έκδοση/Ημερομηνία 3η / 2008
Σελίδες 472
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17 Χ 24
Κωδικός Εύδοξος 6546
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα

"Παρακολουθώ τη συγγραφική προσπάθεια του Κώστα Τζωρτζάκη από τότε που άρχισαν να πρωτοεμφανίζονται στην Ελλάδα τα πρώτα βιβλία σε θέματα Μάρκετινγκ. Η συμβολή του στην κατ' αρχήν εδραίωση και στην εν συνεχεία ανάπτυξη της επιστήμης του Μάρκετινγκ είναι αναμφισβήτητη. Με το έργο του αυτό περνάει σε ένα νέο κύκλο αναζήτησης και ωριμότητας. Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει το Ελληνικό Μάρκετινγκ με επιτυχία, γιατί γίνεται μια σύζευξη του θεωρητικού πλαισίου του Μάρκετινγκ με χειροπιαστά παραδείγματα από την ελληνική πραγματικότητα. Είναι ένα άρτιο έργο και παρουσιάζει τα θέματα Μάρκετινγκ με κατανοητό και πρακτικό τρόπο. Έτσι, το βιβλίο αυτό μπορεί να βοηθήσει όλους αυτούς που ασχολούνται με τη μελέτη, αλλά και με την καθημερινή πρακτική του Μάρκετινγκ, με τελικό ζητούμενο την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας."
Πέτρος Γ. Μάλλιαρης, Καθηγητής Μάρκετινγκ Πανεπιστημίου Πειραιά


 

"Είναι πλέον καιρός οι επιχειρήσεις να κατανοήσουν την ανάγκη μιας ριζικής αναθεώρησης της εμπορικής πολιτικής τους, εν όψει μιας αγοράς ανταγωνιστικότερης. Το Μάρκετινγκ προχωρά με γοργά βήματα και ο ανταγωνισμός είναι τέτοιος, που η καθημερινή μελέτη και ενημέρωση των στελεχών είναι πλέον επιτακτική ανάγκη. Η περιήγηση σ' αυτό το βιβλίο θα συμβάλει στον εμπλουτισμό των γνώσεων και θα προσδιορίσει το μελλοντικό αποτέλεσμα."
Α. Ε. Γκορτζής, Marketing Director ΕΛΑΙΣ-UNILEVER


 

Προδιαγραφές προϊόντων
Υπότιτλος Η Ελληνική Προσέγγιση
ISBN 960-85749-6-Χ
Έκδοση/Ημερομηνία 3η / 2008
Σελίδες 472
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17 Χ 24
Κωδικός Εύδοξος 6546
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
top