Αναζήτηση
Filters
Close

Η Λιανική πώληση στο Ελληνικό Επιχειρείν

Συστηματική διαπραγμάτευση της σημασίας, του ρόλου και των τρόπων ανάπτυξης της λιανικής πώλησης στο σύγχρονο ελληνικό επιχειρείν.
Συγγραφέας: Τζωρτζάκης Κώστας
€18,85
€16,96

Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Αποστολή: 24 ώρες

Το βιβλίο αποτελεί μια συστηματική διαπραγμάτευση της σημασίας, του ρόλου και των τρόπων ανάπτυξης της λιανικής πώλησης από τη σύγχρονη ελληνική επιχείρηση.

 

Βασισμένη στη σύγχρονη πραγματικότητα του ελληνικού επιχειρείν, "η Λιανική Πώληση στο ελληνικό επιχειρείν" αποτελείται από δώδεκα συνοπτικά και ουσιαστικά κεφάλαια και χωρίζεται σε τρία μέρη:

 

  • Η επιχείρηση λιανικής πώλησης
    εξέλιξη λιανικού εμπορίου, κύκλος ζωής λιανικού εμπορίου, μέλλον λιανικού εμπορίου στην ψηφιακή εποχή, μορφές λιανικής πώλησης.
  • Το Μάνατζμεντ των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης
    στρατηγικός προγραμματισμός, οργάνωση και διοίκηση, διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού, χρηματοοικονομική διοίκηση-λογιστική.
  • Το Μάρκετινγκ λιανικού εμπορίου
    σύστημα πληροφοριών και έρευνα μάρκετινγκ, συμπεριφορά και τμηματοποίηση πελατών, επιλογή του τόπου εγκατάστασης και διαρρύθμιση καταστήματος, προμήθεια κι έλεγχος εμπορευμάτων, τιμολόγηση και προβολή εμπορευμάτων.

 

Σε κάθε κεφάλαιο παρατίθεται πληθώρα παραδειγμάτων από ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς και εργασία και άσκηση εφαρμογής με σκοπό ο αναγνώστης να εμπεδώσει πλήρως το περιεχόμενο και να εφαρμόσει αποτελεσματικά τις αρχές και τις στρατηγικές της λιανικής πώλησης.    

 

Το βιβλίο αποτελεί χρήσιμο και πρακτικό οδηγό τόσο για τους ιδιοκτήτες και τα στελέχη των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης όσο και για όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν τη δραστηριότητά τους σε αυτές.
 

Το βιβλίο αποτελεί μια συστηματική διαπραγμάτευση της σημασίας, του ρόλου και των τρόπων ανάπτυξης της λιανικής πώλησης από τη σύγχρονη ελληνική επιχείρηση.

 

Βασισμένη στη σύγχρονη πραγματικότητα του ελληνικού επιχειρείν, "η Λιανική Πώληση στο ελληνικό επιχειρείν" αποτελείται από δώδεκα συνοπτικά και ουσιαστικά κεφάλαια και χωρίζεται σε τρία μέρη:

 

  • Η επιχείρηση λιανικής πώλησης
    εξέλιξη λιανικού εμπορίου, κύκλος ζωής λιανικού εμπορίου, μέλλον λιανικού εμπορίου στην ψηφιακή εποχή, μορφές λιανικής πώλησης.
  • Το Μάνατζμεντ των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης
    στρατηγικός προγραμματισμός, οργάνωση και διοίκηση, διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού, χρηματοοικονομική διοίκηση-λογιστική.
  • Το Μάρκετινγκ λιανικού εμπορίου
    σύστημα πληροφοριών και έρευνα μάρκετινγκ, συμπεριφορά και τμηματοποίηση πελατών, επιλογή του τόπου εγκατάστασης και διαρρύθμιση καταστήματος, προμήθεια κι έλεγχος εμπορευμάτων, τιμολόγηση και προβολή εμπορευμάτων.

 

Σε κάθε κεφάλαιο παρατίθεται πληθώρα παραδειγμάτων από ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς και εργασία και άσκηση εφαρμογής με σκοπό ο αναγνώστης να εμπεδώσει πλήρως το περιεχόμενο και να εφαρμόσει αποτελεσματικά τις αρχές και τις στρατηγικές της λιανικής πώλησης.    

 

Το βιβλίο αποτελεί χρήσιμο και πρακτικό οδηγό τόσο για τους ιδιοκτήτες και τα στελέχη των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης όσο και για όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν τη δραστηριότητά τους σε αυτές.
 

Προδιαγραφές προϊόντων
ISBN 978-618-5131-06-7
Έκδοση/Ημερομηνία 1η/2015
Σελίδες 312
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 14Χ20
Κωδικός Εύδοξος 50659996
Σειρά Βιβλίων Επιχειρείν
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
Προδιαγραφές προϊόντων
ISBN 978-618-5131-06-7
Έκδοση/Ημερομηνία 1η/2015
Σελίδες 312
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 14Χ20
Κωδικός Εύδοξος 50659996
Σειρά Βιβλίων Επιχειρείν
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
top