Αναζήτηση
Filters
Close

Μάρκετινγκ Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου

Πραγματεύεται με συστηματικό τρόπο το Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων χονδρικού και λιανικού εμπορίου, συνδυάζοντας την επιστημονική γνώση και την πείρα.
€24,10
€18,08

Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Αποστολή: 24 ώρες

Το βιβλίο πραγματεύεται με συστηματικό τρόπο το Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων χονδρικού και λιανικού εμπορίου, συνδυάζοντας την επιστημονική γνώση και την πείρα. Με τρόπο κατανοητό και απλό, περιγράφονται στοιχεία του χονδρικού και λιανικού εμπορίου, τα οποία είναι οργανωμένα στα εξής μέρη:

 

→ Το πρώτο μέρος αναφέρεται στο σύστημα διανομής, δηλαδή στα δίκτυα διανομής και τη φυσική διανομή. Η γνώση των λειτουργιών του συστήματος διανομής είναι απαραίτητη, τόσο για τις επιχειρήσεις χονδρικού εμπορίου όσο και για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου.
→ Το δεύτερο μέρος ασχολείται με το Μάρκετινγκ χονδρικού εμπορίου και με τις επιχειρήσεις χονδρικής πώλησης γενικότερα.
→ Το τρίτο μέρος αναφέρεται στην εισαγωγή του Μάρκετινγκ λιανικού εμπορίου. Περιγράφει το λιανικό εμπόριο και την εξέλιξή του στη χώρα μας. Επίσης, αναλύει τις διάφορες κατηγορίες επιχειρήσεων λιανικής πώλησης.
→ Το τέταρτο μέρος ασχολείται με τον εντοπισμό και την ανάλυση των ευκαιριών, που παρουσιάζονται στην αγορά για τις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Η ανάλυση αυτή επιτυγχάνεται με τις διάφορες μεθόδους και τεχνικές, όπως την έρευνα Μάρκετινγκ του λιανικού εμπορίου, την αγοραστική συμπεριφορά και την τμηματοποίηση των πελατών, καθώς και με τις μεθόδους πρόβλεψης των πωλήσεων.
→ Το πέμπτο μέρος του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης περιλαμβάνει το στρατηγικό προγραμματισμό των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, την οργάνωση και διοίκηση των επιχειρήσεων αυτών, καθώς και τη διεύθυνση του προσωπικού τους.
→Το έκτο μέρος καλύπτει όλα τα στοιχεία του Μείγματος Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, δηλαδή την προμήθεια των εμπορευμάτων και τον έλεγχο των αποθεμάτων, την τιμολόγηση των εμπορευμάτων, την επιλογή του τόπου εγκατάστασης και τη διαρρύθμιση του καταστήματος και τέλος, την προβολή των εμπορευμάτων των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης.

 

Τέλος, στο παράρτημα του βιβλίου περιλαμβάνεται επιλεγμένη νομοθεσία σχετικά με τις επιχειρήσεις χονδρικού και λιανικού εμπορίου της χώρας μας.

 

Το «Μάρκετινγκ Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου» περιέχει πλήθος παραδειγμάτων και περιπτώσεων από τις επιχειρήσεις χονδρικού και λιανικού εμπορίου. Στην αρχή κάθε κεφαλαίου αναφέρονται οι στόχοι μάθησης, που αποτελούν έναν καλό οδηγό για την μελέτη του κεφαλαίου. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχουν ερωτήσεις για συζήτηση, εργασία εφαρμογής και άσκηση (case study). 

Το βιβλίο πραγματεύεται με συστηματικό τρόπο το Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων χονδρικού και λιανικού εμπορίου, συνδυάζοντας την επιστημονική γνώση και την πείρα. Με τρόπο κατανοητό και απλό, περιγράφονται στοιχεία του χονδρικού και λιανικού εμπορίου, τα οποία είναι οργανωμένα στα εξής μέρη:

 

→ Το πρώτο μέρος αναφέρεται στο σύστημα διανομής, δηλαδή στα δίκτυα διανομής και τη φυσική διανομή. Η γνώση των λειτουργιών του συστήματος διανομής είναι απαραίτητη, τόσο για τις επιχειρήσεις χονδρικού εμπορίου όσο και για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου.
→ Το δεύτερο μέρος ασχολείται με το Μάρκετινγκ χονδρικού εμπορίου και με τις επιχειρήσεις χονδρικής πώλησης γενικότερα.
→ Το τρίτο μέρος αναφέρεται στην εισαγωγή του Μάρκετινγκ λιανικού εμπορίου. Περιγράφει το λιανικό εμπόριο και την εξέλιξή του στη χώρα μας. Επίσης, αναλύει τις διάφορες κατηγορίες επιχειρήσεων λιανικής πώλησης.
→ Το τέταρτο μέρος ασχολείται με τον εντοπισμό και την ανάλυση των ευκαιριών, που παρουσιάζονται στην αγορά για τις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Η ανάλυση αυτή επιτυγχάνεται με τις διάφορες μεθόδους και τεχνικές, όπως την έρευνα Μάρκετινγκ του λιανικού εμπορίου, την αγοραστική συμπεριφορά και την τμηματοποίηση των πελατών, καθώς και με τις μεθόδους πρόβλεψης των πωλήσεων.
→ Το πέμπτο μέρος του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης περιλαμβάνει το στρατηγικό προγραμματισμό των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, την οργάνωση και διοίκηση των επιχειρήσεων αυτών, καθώς και τη διεύθυνση του προσωπικού τους.
→Το έκτο μέρος καλύπτει όλα τα στοιχεία του Μείγματος Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, δηλαδή την προμήθεια των εμπορευμάτων και τον έλεγχο των αποθεμάτων, την τιμολόγηση των εμπορευμάτων, την επιλογή του τόπου εγκατάστασης και τη διαρρύθμιση του καταστήματος και τέλος, την προβολή των εμπορευμάτων των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης.

 

Τέλος, στο παράρτημα του βιβλίου περιλαμβάνεται επιλεγμένη νομοθεσία σχετικά με τις επιχειρήσεις χονδρικού και λιανικού εμπορίου της χώρας μας.

 

Το «Μάρκετινγκ Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου» περιέχει πλήθος παραδειγμάτων και περιπτώσεων από τις επιχειρήσεις χονδρικού και λιανικού εμπορίου. Στην αρχή κάθε κεφαλαίου αναφέρονται οι στόχοι μάθησης, που αποτελούν έναν καλό οδηγό για την μελέτη του κεφαλαίου. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχουν ερωτήσεις για συζήτηση, εργασία εφαρμογής και άσκηση (case study). 

Προδιαγραφές προϊόντων
ISBN 960-85749-2-7
Έκδοση/Ημερομηνία 1η / 2002
Σελίδες 368
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17X24
Κωδικός Εύδοξος 7341
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα

«Η εργασία του Κώστα και της Αλεξίας Τζωρτζάκη για το “Μάρκετινγκ Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου” είναι φοβερά ενδιαφέρουσα και χρήσιμη με τη μεθοδικότητα, την ανάλυση και κυρίως τις καθαρές έννοιες που τη διακρίνουν. Η καλή γνώση του όπλου του Μάρκετινγκ, η καθαρότητα των εννοιών, η ανάλυση της τεχνικής και της μεθοδικότητας του τρόπου διαμόρφωσης της σκέψης, δημιουργούν ένα κλίμα εμπιστοσύνης προς το καθορισμένο αποτέλεσμα. Είναι χρήσιμο για ανθρώπους που ξέρουν να χρησιμοποιούν τις δυνατότητες της σκέψης τους.»
Κώστας Βερόπουλος, Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος


 

«Σύγχρονο βιβλίο. Προσφέρει μια περιεκτική κάλυψη της θεωρίας του Μάρκετινγκ και της τεχνικής για τις επιχειρήσεις Χονδρικής και Λιανικής Πώλησης. Η πληθώρα των παραδειγμάτων από την ελληνική πραγματικότητα και οι ασκήσεις εφαρμογής βοηθούν τον αναγνώστη να εφαρμόσει τη θεωρία στην πράξη. Έτσι, το βιβλίο αυτό αποτελεί πολύτιμο βοηθό τόσο για τα στελέχη των επιχειρήσεων Χονδρικού και Λιανικού εμπορίου, όσο και για τους σπουδαστές των οικονομικών επιστημών.»
Καθηγητής Άγγελος Τσακλαγκάνος, τ. Πρόεδρος Τμήματος Οικονομικών Επιστημών Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης


 

Προδιαγραφές προϊόντων
ISBN 960-85749-2-7
Έκδοση/Ημερομηνία 1η / 2002
Σελίδες 368
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17X24
Κωδικός Εύδοξος 7341
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
top