"Αν είχα αυτό το βιβλίο τον πρώτο καιρό που μπήκα στη διαφήμιση, ίσως να είχα επιταχύνει την καριέρα μου μερικά χρόνια. Αν και έμοιαζε ακατόρθωτο, αυτό το σύγγραμμα κατάφερε να εξηγήσει την πολυπλοκότητα της διαφήμισης και του marketing. Μέσα σε εύληπτα και σωστά δομημένα κεφάλαια έδωσε συγκεκριμένη μορφή στον άυλο κόσμο της δημιουργικότητας και της ιδέας. Ακόμα και μετά από 23 χρόνια στη διαφήμιση, το βιβλίο αυτό μου πρόσφερε τη χαρά να ξεκαθαρίσω κάποιες έννοιες που νόμιζα πως τις γνώριζα πολύ καλά."
Αλέξης Γεράσης [Creative Director, Pollen Advertising]
"Σύμφωνα με τον Jef. I. Richards, «Δημιουργικότητα χωρίς στρατηγική ονομάζεται “τέχνη”. Δημιουργικότητα με στρατηγική ονομάζεται “διαφήμιση”.» Το παρόν βιβλίο «Αποτελεσματική Διαφήμιση» των συγγραφέων W. Arens, C. Arens, M. Weigold, D. Schaefer με την εξαιρετική επιμέλεια των Γ. Αυλωνίτη και Φ. Κοκκινάκη, μας ξεναγεί στον κόσμο της Διαφήμισης, όπου η δημιουργικότητα συνδυάζεται με τη στρατηγική και οδηγεί σε θαυμαστά αποτελέσματα. Πρόκειται για ένα πλήρες, σύγχρονο και πρακτικό βιβλίο, με συγκροτημένη δομή και πλούσιο σε παραδείγματα, το οποίο εισάγει τον αναγνώστη, ειδικό και μη ειδικό, στον χώρο της Διαφήμισης και παρέχει όλα τα εργαλεία και τις μεθόδους για να δημιουργήσει μια «αποτελεσματική διαφήμιση». Μάλιστα, άξιο αναφοράς είναι το μέρος του βιβλίου που αφιερώνεται στην ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ (IMC) και στον τρόπο με τον οποίο εργαλεία μάρκετινγκ συντονιζόμενα με τη διαφήμιση αλλά και μεταξύ τους συμβάλλουν στη βελτίωση της απόδοσης της επιχείρησης. Ένα εξαιρετικό εγχειρίδιο για κάθε στέλεχος μάρκετινγκ!"
Άκης Μεγάλου [Business Unit Director, Mindshare Athens]
"Για κάποιους η Διαφήμιση είναι Τέχνη, για άλλους Επιστήμη. Στην πράξη είναι και τα δύο. Επιτυχημένη διαφήμιση είναι η αποτελεσματική διαφήμιση, γι' αυτό πέρα από το ταλέντο που απαιτείται για να "ανακαλυφθεί" η μεγάλη ιδέα, πρέπει να συνυπάρχει στρατηγική, σωστή στόχευση, μέθοδος στην προσέγγιση, μέτρηση και αξιολόγηση. Το βιβλίο αυτό ξεπερνά την θεωρητική προσέγγιση χρησιμοποιώντας πάμπολλα παραδείγματα επιτυχημένων και βραβευμένων διαφημίσεων που άφησαν εποχή, ενώ παράλληλα είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο που να είναι εύκολο στην ανάγνωση και κατανόηση. Ένα σημαντικό βιβλίο αναφορά, για όσους θέλουν να εισαχθούν και να κατανοήσουν τον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας ευρύτερα."
Γρηγόρης Αντωνιάδης [Πρόεδρος Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος]