Συνδέοντας την ακαδημαϊκή θεωρία με την καθημερινή πραγματικότητα που μπορεί να συναντήσουν οι επιχειρηματίες, σκοπός του συγγράμματος είναι να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση της έννοιας της Επιχειρηματικότητας, λαμβάνοντας υπόψη και συνεξετάζοντας όλα εκείνα τα στοιχεία που τη χαρακτηρίζουν.
Τα θέματα που παρουσιάζονται έχουν σκοπό να βοηθήσουν τον αναγνώστη να διερευνήσει και να κατανοήσει την έννοια της Επιχειρηματικότητας, να ερμηνεύσει τα χαρακτηριστικά της γνωρίσματα, καθώς επίσης και να αναγνωρίσει τον θετικό και δημιουργικό της ρόλο στο ευμετάβλητο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Περιλαμβάνει τις έννοιες, τις προσεγγίσεις και τα χαρακτηριστικά της Επιχειρηματικότητας, την ανάλυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των οικογενειακών επιχειρήσεων, τον ρόλο του επιχειρηματία, τον ρόλο των γυναικών και των εθνοτικών μειονοτήτων στην επιχειρηματικότητα, την εταιρική επιχειρηματικότητα, την κοινωνική επιχειρηματικότητα, τις επιχειρήσεις επιχειρηματικότητας και υψηλού ρυθμού ανάπτυξης, την καινοτομία, τις πηγές δανειακών και επενδυτικών κεφαλαίων, τη διεθνή επιχειρηματικότητα, καθώς και την αποτελεσματική προετοιμασία για την εκκίνηση μιας νεοφυούς επιχείρησης.
Η παρούσα 2η έκδοση ανανεώνει την 1η έκδοση του βιβλίου. Συγκεκριμένα:
- Διατηρεί το σαφές πλαίσιο μαθησιακών στόχων και το άρτια δομημένο περιεχόμενο.
- Εμπλουτίζει τα κεφάλαια με περισσότερα σχήματα και πίνακες.
- Προσφέρει σε κάθε κεφάλαιο:
- μαθησιακούς στόχους,
- παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης,
- συμπεράσματα και ερωτήσεις επανάληψης,
- προτεινόμενες εργασίες,
- βιβλιογραφία και προτεινόμενη μελέτη.