Ο κ. Γούναρης σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έλαβε το Πτυχίο του το 1989. Ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό του Δίπλωμα (MSc in Marketing) στο Πανεπιστήμιο του Strathclyde στη Γλασκώβη το 1990 ενώ το 1995 αναγορεύθηκε Διδάκτορας του Τμήματος Επιχειρησιακής Έρευνας & Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ξεκίνησε την πανεπιστημιακή του καριέρα ως Λέκτορας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο οποίο εργάστηκε από το 1997 έως το 2011. Σήμερα είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ στο University of Strathclyde στη Γλασκώβη.
Περισσότερα από 40 επιστημονικά άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε έγκριτα διεθνή περιοδικά του χώρου του Μάρκετινγκ (Journal of Product Innovation Management, Industrial Marketing Management, Journal of Business Research, European Journal of Marketing, International Journal of Service Industries Management, Journal of Services Marketing, Journal of Business & Industrial Marketing κ.λπ.) και σε σημαντικά Συνέδρια, όπως της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, της οποίας είναι και μέλος από το 1993, του Service Excellence της American Marketing Association, του American Marketing Association και αλλού. Εργασίες του έχουν κατά καιρούς βραβευθεί από διάφορους επιστημονικούς φορείς και περιοδικά. Έχει διατελέσει επιμελητής ειδικών εκδόσεων (guest editor) σε τρία έγκριτα διεθνή περιοδικά, το Industrial Marketing Management, το International Journal of Bank Marketing και το Journal of Service Quality. Παράλληλα συμμετέχει ως μέλος του editorial board στα περιοδικά Industrial Marketing Management και Journal of Service Research, αμφότερα με σημαντικό δείκτη επιστημονικής επιρροής (Impact Factor).
Επιστημονικά ειδικεύεται στο χώρο της Ανάπτυξης Επιχειρησιακής Κουλτούρας και Στρατηγικών Προσανατολισμένων στην Αγορά, του Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών, της Εξυπηρέτησης και της Ικανοποίησης του Πελάτη, της Ανάπτυξης Νέων Υπηρεσιών, του Μάρκετινγκ από Επιχείρηση για Επιχείρηση (B-to-B Marketing), τη Διοίκηση Πελατών Στρατηγικής Σημασίας (Key Account Management), της Υιοθέτησης και Διάχυσης Ψηφιακής Τεχνολογίας και του Στρατηγικού Μάρκετινγκ.
Εκτός από το ακαδημαϊκό-ερευνητικό του έργο, ο κ. Γούναρης έχει εκπονήσει σειρά συμβουλευτικών μελετών για πλήθος επιχειρήσεων αλλά και δημόσιων οργανισμών όπως είναι για παράδειγμα η Interamerican, το Habitat, ο ΟΤΕ, η ΟΤΕΝΕΤ, ο Χρυσός Οδηγός, η Αρχή Τηλεπικοινωνιών Κύπρου, Εμπορική Τράπεζα, το BodyShop, τα Τσιμέντα Χάλυψ, τα Ξενοδοχεία Classical, η Μοτοδυναμική (Yamaha) και πολλές ακόμα.
Επιπλέον του ερευνητικού και συμβουλευτικού του έργου, έχει εκπαιδεύσει μεγάλο αριθμό στελεχών σε ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια που καλύπτουν μια ευρεία θεματολογία, όπως, μάρκετινγκ υπηρεσιών, εξυπηρέτηση πελάτη, μάρκετινγκ σχέσεων και πωλήσεων, στρατηγικό μάρκετινγκ, διαπραγματεύσεις, διοίκηση πελατών στρατηγικής σημασίας, διοίκηση προϊοντικού χαρτοφυλακίου, ανάπτυξη προσανατολισμού στην αγορά κλπ.
Επιχειρήσεις με τις οποίες έχει κατά καιρούς συνεργαστεί είναι, ενδεικτικά, IberdrolaCorporation, ΑΒ Βασιλόπουλος, Eurobank, Εμπορική Τράπεζα, Apivita, Carrefour, ΕΛ ΤΑ, CEGEDIM, Αθηναϊκή Ζυθοποιΐα, ALCON, Αργυρομεταλλευμάτων & Βαρυτίνης, TOYOTA HELLAS, ΟΣΕ, ΔΕΛΤΑ, ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑ ΠΕΖΑ, Interamerican, CrediCom, Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδας, Rilken, Dell Computers, Roche και πολλές ακόμα.