Search
Filters
Close

Ήντουνας Κωστής

Ο Δρ. Κωστής Ήντουνας είναι Επίκουρος Καθηγητής στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, απ’ όπου έλαβε και το διδακτορικό του δίπλωμα (PhD). Τα διδακτικά και ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιστρέφονται γύρω από τα επιστημονικά πεδία της τιμολόγησης, του βιομηχανικού
μάρκετινγκ, του μάρκετινγκ υπηρεσιών και μη κερδοσκoπικών οργανισμών και της ανάπτυξης νέων προϊόντων. Έχει δημοσιεύσει εργασίες σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, όπως τα Industrial Marketing Management, Journal of Service Management, Journal of Business and Industrial Marketing, European Journal of Marketing, Journal of Services Marketing, Business Horizons, ενώ παράλληλα άλλες εργασίες του έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια, όπως τα Academy of Marketing Science, European Marketing Academy Conference. Είναι μέλος του Editorial Board του περιοδικού Journal of Product and Brand Management.

Έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα που έχουν χρηματοδοτηθεί από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, όπως το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ), τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ), το Υπουργείο Εργασίας και τον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ). Παράλληλα, έχει διεξάγει σεμινάρια σε επιχειρήσεις του ευρύτερου δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στο γνωστικό αντικείμενο του μάρκετινγκ. Είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.

Ήντουνας Κωστής : string.authorbooks

Στρατηγικό Βιομηχανικό Μάρκετινγκ

Σύγχρονη και ολοκληρωμένη μελέτη του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ που συμβάλλει στην προσπάθεια μελέτης, έρευνας και διάδοσης του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ στην Ελλάδα.
€61.89
€55.70

top