Η Δρ. Πoλίνα Παπασταθοπούλου είναι Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι απόφοιτη του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αφού ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές (M.B.A.), απέκτησε διδακτορικό στο Μάρκετινγκ (Ph.D.) από το ίδιο Πανεπιστήμιο.
Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα της Δρ. Παπασταθοπούλου επικεντρώνονται σε θέματα προϊοντικής πολιτικής και ειδικότερα στην ανάπτυξη νέων προϊόντων/υπηρεσιών, καθώς και σε θέματα συμπράξεων επωνυμιών επιχειρήσεων και μη κερδοσκοπικών οργανισμών, εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και συμπεριφοράς καταναλωτή. Εργασίες της έχουν δημοσιευτεί σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά του Μάρκετινγκ, όπως Journal of Product Innovation Management, European Journal of Marketing και Journal of Services Marketing, καθώς και στα πρακτικά των συνεδρίων της European Marketing Academy (E.M.AC.) της American Marketing Association (A.M.A.) και της Academy of Marketing Science (A.M.S.). Επίσης, έχει συγγράψει σε συνεργασία με συναδέλφους της τρία βιβλία στα ελληνικά και ένα βιβλίο στα αγγλικά από τον διεθνή εκδοτικό οίκο Sage Publications. Παράλληλα, έχει συμμετάσχει σε ένα σημαντικό αριθμό συμβουλευτικών έργων και προγραμμάτων της Ε.Ε.
Είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, της American Marketing Association, της Academy of Management και της European Marketing Academy, στην οποία είναι Εκλεγμένη Εθνική Αντιπρόσωπος της Ελλάδας για την περίοδο 2007-2010.