Στόχος αυτού του βιβλίου είναι να βοηθήσει τους επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη και φοιτητές προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδώννα καταλάβουν τι είναι το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, πώς λειτουργεί και πώς μπορεί να τους βοηθήσει να βελτιστοποιήσουν την εκστρατεία μάρκετινγκ αξιοποιώντας τις προκλήσεις, τεχνικές και εργαλεία του ΨΜ.
Κάθε ενότητα έχει το θεωρητικό υπόβαθρο για την κατανόηση και στη συνέχεια παρουσιάζει εφαρμογές, τεχνικές και εργαλεία, επικεντρώνοντας σε πρακτικές εφαρμογές.
Ειδικότερα, το βιβλίο αυτό παρουσιάζει με παραδείγματα, εφαρμογές, τεχνικές και εργαλεία τα επιμέρους θέματα που απασχολούν μια πετυχημένη στρατηγική ΨΜ. Μερικά από τα κύρια θέματα που συζητά είναι:
- Παρουσίαση παραγόντων που επηρεάζουν το Online & Mobile shopping & την αγοραστική συμπεριφορά μέσα από τα κοινωνικά μέσα.
- Οδηγίες για τον σχεδιασμό & ανάπτυξη της διαδικτυακής παρουσίας
- Κατανόηση της Βελτιστοποίησης για Μηχανές Αναζήτησης SEO/SEM και δημιουργία σχετικών εκθέσεων για συγκεκριμένες σελίδες.
- Διαχείριση καμπάνιας μάρκετινγκ επί πληρωμή σε μηχανές αναζήτησης.
- Εξοικείωση με διάφορες μορφές μέσων & τεχνικών ψηφιακής προβολής με παραδείγματα εφαρμογών.
- Μορφές προβολής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- Μεθόδους και τεχνικές προσωποποίησης & συστάσεων.
- Θεωρητική και Πρακτική προσέγγιση των κοινωνικών μέσων.
- Κινητό ΜΚΤ – κινητές εφαρμογές & Mobile marketing/advertising/apps.
- Διαδικασίες και τεχνικές Αναλυτικής διαδικτύου.
- Παρουσίαση δυνατοτήτων & ευκαιριών έρευνας σε ψηφιακό περιβάλλον.
Επίσης στο βιβλίο γίνεται καταγραφή των σύγχρονων τάσεων στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και παρουσίαση πρακτικών εφαρμογών (AI driven MKT – chatbots, Programmatic marketing/advertising, Νευρομάρκετινγκ/Neuromarketing - eye tracking, Μοντέλο Διαμοιρασμένης Οικονομίας (Sharing Economy Model), Μοντέλο Πληθοπορισμού(Crowdsourcing/ Crowdfunding Model), Μοντέλο Παιχνιδοποίησης (Gamification Model), Iστοσελίδες σύγκρισης τιμών (Price comparison sites), Διαδίκτυο Πραγμάτων (IoT – Internet of Things).