Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία
Ένας πρακτικός οδηγός με απλά λόγια, χωρίς ακαδημαϊκές ορολογίες, με πλούσια παραδείγματα από την Ελληνική αγορά μέσα από τα μάτια, τις επαγγελματικές εμπειρίες και την ουσιαστική προσέγγιση ενός ειδικού που δραστηριοποιείται έντονα στην αγορά και βοηθάει στην ανάπτυξη των ΜμΕ επιχειρήσεων.
Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με παραπάνω από 18 χρόνια εμπειρίας στο μάρκετινγκ και στην καθοδήγηση επιχειρήσεων στοχεύει να δώσει, μέσα από το νέο του βιβλίο, ουσιαστική πληροφόρηση στον αναγνώστη και να του δώσει εργαλεία, ιδέες και προτάσεις που θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει άμεσα στην επιχείρησή του.
Ένας σύγχρονος επιχειρηματίας, που λειτουργεί τις περισσότερες φορές με την λογική του onemanshow, χρειάζεται βασικές δεξιότητες για να πετύχει. Αυτές παρουσιάζονται & αναλύονται μέσα από το πρίσμα 8 βασικών εργαλείων ανάπτυξης και εξέλιξης:
Επιδίωξη. Θέστε στόχους & πετύχετέ τους!
Ρεπερτόριο. Ορίστε με επιτυχία αυτό που πουλάτε & διαφοροποιηθείτε!
Γνώση. Αποκτήστε την πρακτική γνώση & γίνετε επιτυχημένος πωλητής – επιχειρηματίας!
Απόκτηση. Υιοθετήστε τις σωστές Τεχνικές Πωλήσεων για την ΜΜ Επιχείρησή σας (online - offline) & αυξήστε το τζίρο σας!
Λάμψη. Φωτίστε το πρόσωπο της επιχείρησής σας: τον πωλητή σας & προ(σ)καλέστε τους πελάτες σας!
Επικοινωνία. Αλληλοεπιδράστε αποτελεσματικά με τους πελάτες σας & χτίστε ευκολότερα εμπιστοσύνη μαζί τους!
Ιδιοφυΐα. Παρουσιάστε αποτελεσματικά τις προτάσεις σας & πείστε ευκολότερα τους πελάτες σας!
Ανταπόκριση. Γνωρίστε τις τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες των πελατών σας & αυξήστε το word-of-mouth της επιχείρησής σας!
Το βιβλίο περιέχει πρακτικές ασκήσεις για την άμεση εφαρμογή στις επιχειρήσεις σας.
Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας
Το βιβλίο απευθύνεται σε επιχειρηματίες μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες. Αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό που βήμα βήμα θα τους βοηθήσει να σχεδιάσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησής τους με στόχο την ανάπτυξηκαι την επιτυχία της.
Πλούσιο σε παραδείγματα και πρακτικές ασκήσεις και γραμμένο σε απλή γλώσσα χωρίς τους δύσκολους ορισμούς του μάρκετινγκ και χωρίς περιττή θεωρία, καθοδηγεί τον αναγνώστη να απαντήσει σε ερωτήματα, όπως:
Πώς θα αναπτύξω την επιχείρησή μου;
Ποια στρατηγική να ακολουθήσω για να έχει η επιχείρησή μου υγιή ανάπτυξη;
Ποιες ενέργειες μάρκετινγκ ταιριάζουν στην επιχείρησή μου;
Πόσα χρήματα πρέπει να ξοδεύω στην προώθηση της επιχείρησής μου;
Πώς μπορώ να διαφοροποιηθώ από τον ανταγωνιστή μου;
Πώς μπορώ να βρω νέους πελάτες και να διατηρήσω αυτούς που έχω;
Ολοκληρώνοντας αυτό το βιβλίο και έχοντας συμπληρώσει όλες τις προτεινόμενες ασκήσεις, ο αναγνώστης θα έχει κατανοήσει τις βασικές αρχές Μάρκετινγκ και θα είναι ικανός να θέσει τις βάσεις για τη σωστή κι έξυπνη ανάπτυξη της επιχείρησής του.