«Η γέννηση σπουδαίων ιδεών είναι το νέο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σ’ έναν ψηφιακό κόσμο όπου τα πάντα είναι εφικτά. Οι συμπυκνωμένες τεχνικές του Kevin είναι πρακτικές και άμεσες, και απελευθερώνουν την κρυμμένη δημιουργικότητα.»
Paul Davies, διευθυντής μάρκετινγκ και επικοινωνίας, Microsoſt
«Έχει καταφέρει να συνοψίσει πολλά βασικά εργαλεία και ενέργειες που σας βοηθούν να έχετε καλές ιδέες.»
Mark Earls, συγγραφέας του Herd και του I’ll Have What She’s Having
«Έχω εργαστεί πολλά χρόνια με ομάδες γύρω από την ανταλλαγή ιδεών, στη διδασκαλία νέων τεχνικών, καθώς και στον περιορισμό και στο φιλτράρισμα των ιδεών, ώστε να βρεθεί η καλύτερη. Αυτό το βιβλίο παρουσιάζει το κάθε βήμα της διαδικασίας με πρακτικό τρόπο, παρέχει μια συνοπτική οπτική απεικόνιση και σαφείς οδηγίες για την κάθε τεχνική· έτσι γίνεται, τελικά, ένας έμπιστος οδηγός, τον οποίο έχετε συνέχεια στην τσέπη ή στην τσάντα σας.»
Judy Goldberg, εκτελεστική διευθύντρια, Leadership & Organisation Development, Sony Pictures Entertainment
«Είναι ένα εξαιρετικό, συνοπτικό βιβλίο. Υπάρχουν σίγουρα πολλές προσεγγίσεις και πολλά μοντέλα με τα οποία προτίθεμαι να πειραματιστώ. Είναι αναζωογονητικό να διαβάζεις ένα βιβλίο που δηλώνει κατηγορηματικά ότι δεν μπορούν όλοι να παράγουν καλές ιδέες και ότι συχνά είναι προτιμότερο να προσπαθείς να αναπτύξεις ένα νέο σκεπτικό με συμβατικό, παρά με αντισυμβατικό, τρόπο!»
Neil Duff y, γενικός διευθυντής, Interbrand
«Γεμάτο με πρακτικές και αποδεδειγμένα χρήσιμες τεχνικές για γέννηση ιδεών, σφυρηλατημένες μέσα από τριάντα χρόνια απαιτητικής πορείας.»
Jonathan Harman, γενικός διευθυντής, ΜΜΕ, Royal Mail MarketReach
«Λίγοι έχουμε ευλογηθεί με το χάρισμα της δημιουργικότητας. Και ακόμα λιγότεροι ξέρουμε από πού να ξεκινήσουμε όταν μας ζητείται να σκεφτούμε μια καινούργια ιδέα. Αυτό το βιβλίο θα έπρεπε, πραγματικά, να έχει στο εξώφυλλο χαραγμένη τη φράση “ΜΗΝ ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΛΕΣΤΕ”. Θα σας κατευθύνει, απλά και αβίαστα, από το βήμα Α σ’ ένα άλλο, εντελώς διαφορετικό. Και η διαδικασία θα είναι απολαυστική.»
Paula Carter, διευθύντρια σχεδιασμού, Channel Four TV
«Αυτά τα ελάχιστα δευτερόλεπτα της εργασιακής ζωής, όπου, με κάποιον τρόπο, βλέπεις τον κόσμο σου από μια τελείως νέα σκοπιά, είναι απείρως πολυτιμότερα από τις πολλές ώρες που όλοι σπαταλάμε παλεύοντας με ασήμαντα μέιλ. Δυστυχώς, δεν υπάρχει αλάνθαστη συνταγή για τη δημιουργία τέτοιων πολύτιμων στιγμών. Ωστόσο, βιβλία όπως αυτό αυξάνουν σημαντικά τις πιθανότητες να το επιτύχετε.»
Rory Sutherland, αντιπρόεδρος, Ogilvy & Mather UK