Ο ιδανικός τρόπος για να κατανοήσουμε όλες τις πτυχές μιας άψογης εξυπηρέτησης του πελάτη δεν είναι μέσα από την παράθεση απλών θεωριών και ορισμών, αλλά μέσα από την αφήγηση πραγματικών ιστοριών, με πραγματικούς ανθρώπους που έκαναν το κάτι παραπάνω ώστε να ικανοποιήσουν-χαροποιήσουν έναν πελάτη.
Το βιβλίο 100+1 Ιστορίες Άψογης Εξυπηρέτησης είναι ένα ευανάγνωστο σύγγραμμα που παραθέτει πώς ορισμένες εταιρείες, όπως η Amazon, η Zappos, η Nordstrom, τα Ritz-Carlton, η Disney και πολλές άλλες, που διέθεταν υπαλλήλους με ενσυναίσθηση και με ειλικρινή διάθεση να εξυπηρετήσουν (ή «δραστήρια» τμήματα εξυπηρέτησης πελατών), που αναζητούσαν τρόπους για να πάνε το έξτρα μίλι (go the extra mile), κατάφεραν να εκπλήξουν ευχάριστα και εντέλει να ξεπεράσουν τις προσδοκίες των πελατών τους.
Διαβάζοντας αυτές τις ιστορίες ο αναγνώστης μπορεί να συγκινηθεί όταν διαπιστώσει ότι υπάρχει ακόμα ανθρωπιά, ότι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που θα κάνουν ό,τι μπορούν για να σε κάνουν να χαμογελάσεις. Όπως χαρακτηριστικά ανέγραφε και η ταμπέλα ενός καταστήματος: «Σε έναν κόσμο που σαπίζει, να είσαι μια ψυχή που ανθίζει»…