Το βιβλίο αυτό αφορά όλους όσους ασχολούνται με το branding- από υψηλόβαθμα στελέχη μέχρι φιλόδοξους φοιτητές. Ο στόχος του βιβλίου είναι να εισάγει μια νέα αντίληψη για τις σχέσεις των καταναλωτών με τα brands, μέσω ευρημάτων που η σύγχρονη επιστημονική έρευνα έχει προτείνει. Στο επίκεντρο βρίσκεται το ερώτημα «μπορεί ένας καταναλωτής να νιώσει αγάπη για ένα brand;» και η απάντησή του σε όλα τα κεφάλαια του βιβλίου αυτού.
Μια καινοτομία αυτού του βιβλίου αποτελεί η εισαγωγή του προσωπικού στη διαδικασία της ανάπτυξης σχέσεων με τα brands. Πόση σημασία έχουν τα προσωπικά χαρακτηριστικά των εργαζομένων; Μπορεί η επιλογή προσωπικού να γίνει πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και να ενισχύσει τις προσπάθειες του εκάστοτε τμήματος marketing;
Μέσα από ένα -ελπίζουμε- κατανοητό και ευχάριστο κείμενο, που απλοποιεί περίπλοκες έννοιες και νοήματα, ο στόχος μας είναι να προσφέρουμε ένα πραγματικά χρήσιμο ανάγνωσμα και να προτείνουμε άμεσα εφαρμόσιμες λύσεις. Παράλληλα, οι μελέτες περίπτωσης στο τέλος κάθε κεφαλαίου παρουσιάζουν καλές πρακτικές και τρόπους που μεγάλα- ή και μικρότερα brands έχουν εφαρμόσει προκειμένου να δημιουργήσουν και να συντηρήσουν σχέσεις ουσίας με τους καταναλωτές τους.