Πρακτικός σύμβουλος για την επίλυση των καθημερινών επιχειρηματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ο επιχειρηματίας και τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών στον ελληνικό χώρο. Πολύτιμος οδηγός για τους φοιτητές στην προσπάθειά τους να κατανοήσουν την επιστήμη του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, μέσα από εύστοχους συνδυασμούς θεωρίας και παραδειγμάτων. Μοναδικό στο είδος του βιβλίο, καθώς κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται από ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις βασισμένες σε περιπτώσεις επωνύμων ελληνικών επιχειρήσεων, ενώ στο τέλος του βιβλίου παρατίθεται συμπληρωματική βιβλιογραφία και παράρτημα με την ορολογία μάρκετινγκ.
Είναι δομημένο στα εξής μέρη:
• Οι αρχές Μάρκετινγκ – ο εντοπισμός και η ανάλυση των ευκαιριών της αγοράς.
• Η εφαρμογή της στρατηγικής Μάρκετινγκ – το μείγμα Μάρκετινγκ.
• Η οργάνωση και ο έλεγχος των αποτελεσμάτων του Μάρκετινγκ.
• Ειδικές εφαρμογές του Μάρκετινγκ.
• Μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες.