"Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό βιβλίο που ορίζει το Μάρκετινγκ με βάση τις ανάγκες του σύγχρονου Ευ Επιχειρείν και Καινοτομείν. Αναπτύσσει την ευρεία έννοια του Μάρκετινγκ, το Ολιστικό Μάρκετινγκ. Ζούμε σε μία εποχή με νέες προκλήσεις για την Ελλάδα και για όλο τον κόσμο. Σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον, το βιβλίο έρχεται να δώσει μια σύγχρονη κατεύθυνση του Μάρκετινγκ, να προσθέσει αξία στο φοιτητή, στο νέο επιχειρηματία, στην επιχείρηση γενικότερα αλλά και στην Ελλάδα για ένα Re-branding της Ελλάδας βασισμένο στα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα τον Ήλιο, το Φυσικό της Περιβάλλον και τον Πολιτισμό."
Νίκος Κουτσιανάς, Διευθύνων Σύμβουλος APIVITA
"Με συγκροτημένη δομή, ολοκληρωμένο περιεχόμενο και μελέτες περιπτώσεων βασισμένες κατά κύριο λόγο σε γεγονότα από την ελληνική αγορά, το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα εξαιρετικό σημείο αναφοράς πάνω σε θέματα Μάρκετινγκ, τόσο για ειδικούς όσο και μη ειδικούς."
Αντώνιος Μανιαδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος Μινωϊκών Γραμμών
"Ένα σύγχρονο βιβλίο που καλύπτει τις θεμελιώδεις θεωρίες, έννοιες και πρακτικές του Μάρκετινγκ με προσέγγιση που επιτρέπει στον αναγνώστη, είτε είναι φοιτητής ή στέλεχος Μάρκετινγκ, να εμβαθύνει σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων του Μάρκετινγκ."
Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης, Καθηγητής Μάρκετινγκ στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών