Το βιβλίο απευθύνεται σε επιχειρηματίες μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες. Αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό που βήμα βήμα θα τους βοηθήσει να σχεδιάσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησής τους με στόχο την ανάπτυξηκαι την επιτυχία της.
Πλούσιο σε παραδείγματα και πρακτικές ασκήσεις και γραμμένο σε απλή γλώσσα χωρίς τους δύσκολους ορισμούς του μάρκετινγκ και χωρίς περιττή θεωρία, καθοδηγεί τον αναγνώστη να απαντήσει σε ερωτήματα, όπως:
Πώς θα αναπτύξω την επιχείρησή μου;
Ποια στρατηγική να ακολουθήσω για να έχει η επιχείρησή μου υγιή ανάπτυξη;
Ποιες ενέργειες μάρκετινγκ ταιριάζουν στην επιχείρησή μου;
Πόσα χρήματα πρέπει να ξοδεύω στην προώθηση της επιχείρησής μου;
Πώς μπορώ να διαφοροποιηθώ από τον ανταγωνιστή μου;
Πώς μπορώ να βρω νέους πελάτες και να διατηρήσω αυτούς που έχω;
Ολοκληρώνοντας αυτό το βιβλίο και έχοντας συμπληρώσει όλες τις προτεινόμενες ασκήσεις, ο αναγνώστης θα έχει κατανοήσει τις βασικές αρχές Μάρκετινγκ και θα είναι ικανός να θέσει τις βάσεις για τη σωστή κι έξυπνη ανάπτυξη της επιχείρησής του.