Αναζήτηση
Filters
Close
RSS

Θέματα ιστολογίου από '2017' 'Φεβρουάριος'

4 τακτικές για να κτίσετε σχέσεις με τους πελάτες
Στόχος μίας επιχείρησης δεν είναι να χτίζει με τους πελάτες της, «σχέσεις της μίας βραδιάς», αλλά μακροχρόνιες σχέσεις συνεργασίας και εμπιστοσύνης. Για να το καταφέρουμε αυτό δεν πρέπει να επικεντρωνόμαστε μόνο στο προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρουμε, αλλά και στο πλαίσιο μέσα από το οποίο το καταφέρνουμε αυτό. Ας δούμε λοιπόν 4 επικοινωνιακές τακτικές οι οποίες μπορούν να ενισχύσουν και να σταθεροποιήσουν τις σχέσεις με τους πελάτες μας!
 
Πώς να κάνετε το brand σας δημοφιλές

Στον πυρετό των start-ups, καθημερινά δημιουργείται μια εταιρία, όχι απαραίτητα πολύ διαφορετική από την δική σας. Μπορεί να είναι τελείως καινοτόμος ή απλά να προσθέτει αξία ή να διαφοροποιείται στα σημεία, σίγουρα όμως ήρθε για να πάρει ένα μερίδιο αγοράς, με ότι και να σημαίνει αυτό.

Πώς μπορεί η φίρμα σου να επιβιώσει και να γίνει ακόμα πιο γνωστή στο κοινό; Υπάρχει κάποια μυστική συνταγή; Υπάρχουν κάποιες κρυφές τεχνικές;

Οι 10 διαφορές ανάμεσα στο αφεντικό και στον ηγέτη

"Ένα αφεντικό προκαλεί φόβο, ένας ηγέτης εμπιστοσύνη. Ένα αφεντικό κατηγορεί, ένας ηγέτης καλύπτει τα λάθη. Ένα αφεντικό τα ξέρει όλα, ένας ηγέτης κάνει ερωτήσεις. Ένα αφεντικό κάνει τη δουλειά αγγαρεία, ένας ηγέτης διασκέδαση. Ένα αφεντικό νοιάζεται για τον εαυτό του, ο ηγέτης για την ομάδα." Anthony Robbins, συγγραφέας

Υπάρχει μεγάλη και ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στο αφεντικό και στον ηγέτη. Συμπεριφέρονται με διαφορετικό τρόπο, ακολουθούν διαφορετικά στυλ διοίκησης, διαχειρίζονται διαφορετικά το ανθρώπινο δυναμικό, αποφέρουν διαφορετικά αποτελέσματα διοίκησης. Ποιες είναι οι βασικές διαφορές τους;

 

Τρεις νέες εκδόσεις: Μικρά βιβλία - Μεγάλες ιδέες

Ο εκδοτικός οίκος Rosili παρουσιάζει τρία νέα βιβλία που θα βοηθήσουν τον αναγνώστη  να ανακαλύψει νέους τρόπους σκέψης και επίλυσης προβλημάτων. Πρόκειται για μικρά βιβλία που παρουσιάζουν μεγάλες ιδέες.

top