Social selling ή αλλιώς πώληση μέσω κοινωνικών δικτύων. Με ποιο τρόπο; Χτίζοντας εμπιστοσύνη και αξιοπιστία. Ο πωλητής αξιοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα όπως το facebook, το LinkedIn, το twitter κ.λπ. προωθώντας μέσω των συγκεκριμένων μέσων στοχευμένες πληροφορίες και κατάλληλο περιεχόμενο στους υποψήφιους πελάτες του. Ο σκοπός του είναι να καθοδηγήσει και να βοηθήσει με τον καλύτερο τρόπο το ακροατήριό του να γνωρίσει καλύτερα εκείνον, την εταιρεία στην οποία εργάζεται, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχει, μιλώντας για τον πελάτη και όχι για τον ίδιο. Έτσι, δημιουργείται μια διαδικτυακή επαφή που εξελίσσεται σε εποικοδομητική σχέση και ο μελλοντικός πελάτης αντιλαμβάνεται τα οφέλη μιας συνεργασίας μαζί του.
Ποια είναι τα βήματα για να γίνετε αποτελεσματικοί στο social selling;